Pāriet uz galveno saturu
  • LAT
  • ENG
klientuapkalposana.lv
  • Sākums
  • Komandu mācības
    • Teicama klientu apkalpošana
    • Teicama klientu apkalpošana pa tālruni
    • Darbs ar negatīviem klientiem
    • MBTI
    • Veiksmīga sadarbība Klientu apkalpošanas komandā
  • Konsultācijas
    • Klientu apkalpošanas stratēģijas definēšana
    • Kontaktu centra platformas ieviešana
    • Biežāk uzdoto jautājumu un atbilžu sadaļas izveide
    • Klientu apkalpošanas KPI ieviešana
    • Klientu apkalpošanas procesa audits
  • Aktualitātes
  • Par mums
  • Kontakti
  • Online mācības

🎓 Online apmācības: “Teicama klientu apkalpošana” tagad pieejamas arī Udemy platformā!

13. novembris, 2025 pl. 8:03, Nav komentāru

Mēs ar prieku paziņojam, ka tagad ikviens var apgūt teicamas klientu apkalpošanas prasmes jebkurā laikā un vietā — pateicoties mūsu jaunajam online apmācību kursam platformā Udemy.

📌 Par ko ir šis kurss?

“Teicama klientu apkalpošana” ir praktiski veidots mācību kurss, kas palīdzēs:

  • uzlabot saskarsmes prasmes ar klientiem dažādās situācijās,

  • izprast klientu vajadzības un pārvaldīt viņu gaidas,

  • reaģēt profesionāli arī sarežģītās un stresa pilnās situācijās,

  • paaugstināt klientu apmierinātību un veicināt lojalitāti.

Kurss ir piemērots gan jaunajiem klientu apkalpošanas speciālistiem, gan pieredzējušiem profesionāļiem, kā arī uzņēmumiem, kas vēlas stiprināt savu servisa kultūru.


🔗 Sāc apgūt jau šodien:

👉 Teicama klientu apkalpošana — Udemy kurss


Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • 🎓 Online apmācības: “Teicama klientu apkalpošana” tagad pieejamas arī Udemy platformā!
    13. nov. 2025
  • Ko klienti sagaida no klientu apkalpošanas: No pirmā līdz pēdējā iespaida
    25. apr. 2024
  • MBTI personības tipa noteikšanas instruments
    27. marts 2023
  • 5 soļi teicamai klientu apkalpošanai uzņēmumā
    27. febr. 2023