Pāriet uz galveno saturu
  • LAT
  • ENG
klientuapkalposana.lv
  • Sākums
  • Komandu mācības
    • Teicama klientu apkalpošana
    • Teicama klientu apkalpošana pa tālruni
    • Darbs ar negatīviem klientiem
    • MBTI
    • Veiksmīga sadarbība Klientu apkalpošanas komandā
  • Konsultācijas
    • Klientu apkalpošanas stratēģijas definēšana
    • Kontaktu centra platformas ieviešana
    • Biežāk uzdoto jautājumu un atbilžu sadaļas izveide
    • Klientu apkalpošanas KPI ieviešana
    • Klientu apkalpošanas procesa audits
  • Aktualitātes
  • Par mums
  • Kontakti
  • Online mācības

MBTI personības tipa noteikšanas instruments

27. marts, 2023 pl. 12:53, Nav komentāru

MBTI personības tipa noteikšanas instruments ir viens no visplašāk izmantotajiem personības testiem pasaulē, kas palīdz cilvēkiem saprast savu personību, to, kā viņi uztver pasauli un reaģē uz to. Katru gadu pasaulē aptuveni 1,5 miljoni cilvēku aizpilda MBTI personības attīstības anketu, un to izmanto visā pasaulē - gan lielos un mazos uzņēmumos, valsts iestādēs, organizācijās, gan individuāli.

MBTI instruments ir balstīts uz izcilā Šveices psihiatra Karla Junga personības teorijām, kas paredz, ka dažādu cilvēku uzvedības atšķirības patiesībā ir sistemātiskas un noturīgas. To nosaka iedzimtas atšķirības - PREFERENCES, kā cilvēki izmanto uztveres un spriešanas funkciju. Preferences parāda visērtāko veidu, kā cilvēks darbojas dažādās situācijās. Vārds PREFERENCE ir cēlies no angļu valodas vārda to prefer, kas tulkojumā nozīmē dot priekšroku.

Pašu MBTI modeli izstrādāja Katherine Briggs un Isabel Myers (māte un meita), kuras veltīja vairāk nekā 20 gadus pētījumiem pirms un 40 gadu ilgiem pētījumiem pēc MBTI anketas publicēšanas. MBTI modelis mēra preferences četros pāros:

  • Ekstraversija (E) vs Introversija (I)
  • Detaļas (S) vs Asociācijas (N)
  • Domāšana (T) vs Sajūtas (F)
  • Struktūra (J) vs Spontanitāte (P)

Atbildot uz virkni jautājumu, var noteikt savas dominējošās preferences katrā pārī, un kā rezultātā iegūt četru burtu kodu, kas atspoguļo personības veidu. Piemēram, kādam, kurš dod priekšroku ekstraversijai, asociācijām, sajūtai un struktūrai, ir tipa kods ENFJ.

Nav “labāku” un “sliktāku” tipu. Visiem ir stiprās puses un iespējas izaugsmei.

MBTI testu var izmantot daudzos veidos darbā ar komandu, klientiem un darbiniekiem. Šis tests var palīdzēt uzlabot komunikāciju starp cilvēkiem, jo, saprotot savu un citu personības tipu, ir vieglāk izprast, kā cita persona domā un rīkojas. Tas var būt īpaši noderīgi, strādājot ar klientiem, jo, saprotot viņu personības tipu, var izveidot efektīvākas un produktīvākas attiecības ar klientiem.

Visbeidzot, MBTI tests var būt lielisks rīks arī personīgai attīstībai. Ja cilvēks zina savu personības tipu, viņš var strādāt, lai attīstītu savas vājās puses un uzlabotu savas stiprās puses, lai sasniegtu savus mērķus un attīstītos personīgi un profesionāli.

Sazinies ar mums, lai noskaidrotu sev un savai komandai atbilstošāko risinājumu!

+371 28776744

[email protected]


Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Ko klienti sagaida no klientu apkalpošanas: No pirmā līdz pēdējā iespaida
    25. apr. 2024
  • MBTI personības tipa noteikšanas instruments
    27. marts 2023
  • 5 soļi teicamai klientu apkalpošanai uzņēmumā
    27. febr. 2023