Kontaktu centra platformas ieviešana

Mūsdienīgas kontaktu centra platformas nodrošina ērtu un efektīvu klientu apkalpošanu vairākos kanālos - zvans, e-pasts un čats, sociālie tīkli, uzlabojot klienta pieredzi un samazinot klientu apkalpošanai nepieciešamo laiku. Plašā kontaktu centra platformu funkcionalitāte nodrošina pašapkalpošanās funkciju, čatbotu un robotizēto zvanu kampaņu izveidi. 

Kontaktu centra platformas izvēle un ieviešana

Sadarbībā ar pasaules labākajiem kontaktu centra platformu izstrādātājiem nodrošinām uzņēmuma vai organizācijas vajadzībām un situācijai atbilstošākās kontaktu centra platformas izvēli un ieviešanu.

Izstrādājam un ieviešam IVR (zvanu tēmu) risinājumu, pašapkalpošanās risinājumus, atskaišu formas un darba izpildes uzraudzības sistēmas.

Izveidojam un organizējām robotizēto zvanu kampaņas.

Sazinies ar mums un mēs tev palīdzēsim ceļā uz teicamu klientu apkalpošanu!