Klientu apkalpošanas stratēģijas definēšana

Klientu apkalpošanas stratēģija ir detalizēts plāns klientu kontaktu apkalpošanai. Tā ļauj nodrošināt nemainīgu un teicamu klientu pieredzi jebkurā klientu apkalpošanas kanālā. Teicama klientu apkalpošanas pieredze nodrošina augstu klientu apmierinātību. Savukārt, klienti ar augstu apmierinātību ir gatavi pirkt vairāk uzņēmuma produktus vai pakalpojumus, tērēt vairāk un ieteikt uzņēmumu vai organizāciju saviem draugiem un ģimenei.


Klientu apkalpošanas kanālu plāna izstrāde

Palīdzam nodefinēt uzņēmumam vai organizācijai atbilstošus klientu apakalpošanas kanālus, izstrādāt klienta pieredzes ceļa karti un efektivizēt klientu apkalpošanas procesa soļus.

Klientu apkalpošanas pamatprincipu rokasgrāmatas izstrāde

Balstoties uz klientu apkalpošanas stratēģiju, nodrošinām klientu apkalpošanas pamatprincipu rokasgrāmatas izveidi un iedzīvināšanu uzņēmumā vai organizācijā.

Nodrošinām klientu apkalpošanas "Zināšanu banku" izveidi.

Komandas iesaiste stratēģijas izstrādē un ieviešanā

Organizējam komandas iesaistes sesijas kopīgas uzņēmuma vai organizācijas stratēģijas izstrādē un ieviešanā. Misijas, vīzijas un vērtību definēšanā un iedzīvināšanā ikdienas darbā un klientu apkalpošanā.

Izmantojam Lego Seroius Play metodi uzņēmuma vai organizācijas attīstības un klientu apkalpošanas  stratēģijas izveidē.

Mūsu konsultanti ir sertificēti Lego Seroius Play metodes moderatori.

Sazinies ar mums un mēs tev palīdzēsim ceļā uz teicamu klientu apkalpošanu!