Klientu apkalpošanas procesa audits

Klientu apkalpošanas procesa audits palīdz noskaidrot kā uzlabot klienta pieredzi apkalpošanas kanālos, kā efektivizēt procesus, kuri ir iesaistīti klientu kontaktu apstrādē. Objektīvs trešās puses novērtējums sniedz precīzāku vērtējumu un palīdz ātrāk realizēt nepieciešamos uzlabojumus.

Klientu apkalpošanas procesa audits

Veicam klientu apkalpošanas procesa auditu uzņēmumos un organizācijās. Palīdzam identificēt uzlabojamās jomas klientu apkalpošanas kanālos, kontaktu plūsmā, kontaktu apstrādes procesā, sarunu un sarakstes kvalitātē un kontrolē.

Nodrošinām attīstības plāna izstrādi un realizāciju.

Sazinies ar mums un mēs tev palīdzēsim ceļā uz teicamu klientu apkalpošanu!