Klientu apkalpošanas servisa līmeņu un kvalitātes KPI ieviešana

Skaidri un precīzi definēti klientu apkalpošanas servisa līmeņi un sarunu, sarakstes kvalitātes mērījumi palīdz nodrošināt nemainīgi augstu klientu apkalpošanas līmeni. Klientu apkalpošanas komandas un darbinieku individuālie KPI ļauj ātri identificēt nepieciešamos uzlabojumus, nodrošināt caurspīdīgu un motivējošu mainīgās atalgojuma sistēmas pielietošanu.

Klientu apkalpošanas KPI ieviešana

Nodrošinām Klientu apkalpošanas komandas un darbinieku individuālo KPI definēšanu un ieviešanu. Nepieciešamo atskaišu formu izveidi

Klientu apkalpošanas sarunu un sarakstes kvalitātes kontroles sistēmas ieviešana

Izstrādājam Klientu apkalpošanas sarunu un sarakstes kvalitātes kritērijus un kontroles sistēmu. Veicam komandas vadītāju un darbinieku apmācību sarunu un sarakstes kvalitātes novērtēšanā un attīstībā.

NPS klientu apmierinātības  novērtēšanas procesa ieviešana

Palīdzam uzņēmumiem un organizācijām ieviest NPS klientu apmierinātības novērtēšanas procesu.

Nodrošinām NPS mērīšanas sistēmas ieviešanu.

Veicam darbinieku apmācību darbā ar klientu apmierinātības rezultātiem.

Sazinies ar mums un mēs tev palīdzēsim ceļā uz teicamu klientu apkalpošanu!