Biežāk uzdoto jautājumu un atbilžu sadaļas izveide

Biežāk uzdoto jautājumu sadaļas vai vietnes tiek izmantotas mājas lapās, e-pasta sarakstēs vai darbinieku "zināšanu bankās". Šajā sadaļā tiek apkopoti jautājumi no klientiem, kuri mēdz bieži atkārtoties. Biežāk uzdoto jautājumu un atbilžu sadaļa piedāvā klientiem pašiem ātri un ērti atrast informāciju uz sev interesējošo jautājumu. Biežāk uzdoto jautājumu vietnes vai sadaļas tiek izmantotas iekšējās uzņēmumu vai organizāciju intranet mājās lapās, lai atvieglotu un padarītu efektīvāku klientu apkalpošanas procesu.

Biežāk uzdoto jautājumu sadaļas izveide

Nodrošinām organizācijā biežāk uzdoto jautājumu un atbilžu apkopošanu. Apkopošana tiek organizēta caur darbinieku intervijām, ēnošanu, zvanu ierakstu un e-pastu sarakstes analīzi.

Veicam jautājumu un atbilžu grupēšanu, vienkāršošanu, sadaļas dizaina izstrādi.

Čatbota izveide

Veicam iepriekš definētu jautājumu un atbilžu čatbota izveidi uzņēmuma vai organizācijas izvēlētā čata platformā.

Iepriekš definētu jautājumu un atbilžu čatboti spēj atrisināt līdz pat 80% vienkāršo klientu jautājumu.

Sazinies ar mums un mēs tev palīdzēsim ceļā uz teicamu klientu apkalpošanu!