- Mācības paredzētas klientu apkalpošanas un pārdošanas komandā
- Ieteicamais dalībnieku skaits grupā - 16 cilvēki
Mācību laikā tiek definēti un aprakstīti veiksmīgas sadarbības pamatprincipi un kritēriji. Caur dažādiem praktiskiem komandu sadarbības uzdevumiem tiek fiksētas un analizētas situācijas un jomas, kurās ir nepieciešami uzlabojumi : komunikācija, lēmumu pieņešana, ieklausīšanās un darbinieku iesaiste kopējā komandas darba veikšanā. Apmācību rezultātā dalībnieki iegūst labāku izpratni par to, kāda ir sadarbība komandā. Kurās situācijās un jomās komandas sadarbībā ir veiksmīga un kurās situācijās un jomās ir nepieciešami uzlabojumi. Dalībnieki iegūst izpratni un arī instrumentus kā ietekmēt un uzlabots sadarbību komandā.