Veiksmīga sadarbība Klientu apkalpošanas komandā

  • Mācības paredzētas klientu apkalpošanas un pārdošanas komandā
  • Ieteicamais dalībnieku skaits grupā - 16 cilvēki
  • Mācību ilgums - 7h (klātienē)
  • Apmācības komandas sadarbības veicināšanai un saliedēšanai

Veiksmīga sadarbība Klientu apkalpošanas komandā apmācību saturs

Mācību laikā tiek definēti un aprakstīti veiksmīgas sadarbības pamatprincipi un kritēriji. Caur dažādiem praktiskiem komandu sadarbības uzdevumiem tiek fiksētas un analizētas situācijas un jomas, kurās ir nepieciešami uzlabojumi : komunikācija, lēmumu pieņešana, ieklausīšanās un darbinieku iesaiste kopējā komandas darba veikšanā. Apmācību rezultātā dalībnieki iegūst labāku izpratni par to, kāda ir sadarbība komandā. Kurās situācijās un jomās komandas sadarbībā ir veiksmīga un kurās situācijās un jomās ir nepieciešami uzlabojumi. Dalībnieki iegūst izpratni un arī instrumentus kā ietekmēt un uzlabots sadarbību komandā.

Sazinies ar mums un mēs tev palīdzēsim ceļā uz teicamu klientu apkalpošanu!