Teicama klientu apkalpošana

  • Mācības paredzētas klientu apkalpošanas speciālistiem, komandām un ambicioziem vadītājiem. 

  • Ieteicamais dalībnieku skaits grupā - 12 cilvēki

  • Mācību ilgums - atkarīgs no konkrētās vajadzības un dalībnieku skaita. 
  • Forma - klātienē vai attālināti.
  • Apmācībās tiks apskatītas svarīgākās tēmas, kurās visbiežāk tiek pieļautas kļūdas, izspēlētas simulācijas un veikta konkrētu gadījumu analīze. Dalībnieki iepazīs metodes, kuras varēs pielāgot ne tikai darba specifikai, bet savām stiprajām pusēm.

Dalībnieki apgūs tēmas un attīstīs prasmes :

  •        Veiksmīgai klientu apkalpošanai - ļaut klientam justies ērti un iedrošināt turpināt sadarbību.
  •        Efektīvai un kvalitatīvai sarunai.
  •        Klientu vajadzību izzināšanai - spēt izprast klientu, lai rastu abpusēji labu risinājumu.
  •        Vērtīgai argumentēšanai.
  •        Darbā ar klientu iebildumiem - spēt saglabāt mieru stresa apstākļos.

Teicamas klientu apkalpošanas mācību tēmas

  • Klientu apkalpošanas pamatprincipi.
  • Klienta vēlmes un gandarījums.
  • Teicamas apkalpošanas kritēriji. 
  • Lietišķā etiķete sarunās. Runas elementi. Neverbālā komunikācija.
  • Stereotipi klientu apkalpošanā.
  • Izzināšanas un argumentēšanas praktiskie instrumenti.
  • Darbs ar klienta iebildumiem. Vienošanās ar klientu. Sarunas noslēgums.

Sazinies ar mums un mēs tev palīdzēsim ceļā uz teicamu klientu apkalpošanu!