Mācības paredzētas klientu apkalpošanas speciālistiem, komandām un ambicioziem vadītājiem.
Ieteicamais dalībnieku skaits grupā - 12 cilvēki
Mācību ilgums - atkarīgs no konkrētās vajadzības un dalībnieku skaita.
Forma - klātienē vai attālināti.
Apmācībās tiks apskatītas svarīgākās tēmas, kurās visbiežāk tiek pieļautas kļūdas, izspēlētas simulācijas un veikta konkrētu gadījumu analīze. Dalībnieki iepazīs metodes, kuras varēs pielāgot ne tikai darba specifikai, bet savām stiprajām pusēm.
Dalībnieki apgūs tēmas un attīstīs prasmes
:
Veiksmīgai klientu apkalpošanai - ļaut klientam justies ērti un iedrošināt turpināt sadarbību.
Efektīvai un kvalitatīvai sarunai.
Klientu vajadzību izzināšanai -
spēt izprast klientu, lai rastu abpusēji labu risinājumu.
Vērtīgai argumentēšanai.
Darbā ar klientu iebildumiem - spēt saglabāt mieru stresa apstākļos.