Teicama klientu apkalpošana
Mēs palīdzam izveidot skaidru klientu apkalpošanas struktūru, lai darbinieks justos pārliecināts, kā rīkoties dažādās klientu apkalpošanas situācijās. Pēc šīs struktūras, lai kāda būtu problēma, klients jutīsies saprasts, novērtēts un pārliecināts, ka piemeklētais risinājums ir viņam atbilstošākais.
Teicama klientu apkalpošana pa tālruni
Palīdzēsim klientu konsultantiem veidot efektīvu sarunu struktūru un attīstīsim komunikācijas prasmes. Veiksim reālu sarunu analīzi un palīdzēsim vadīt emocionālas un agresīvas sarunas. Uzzināsiet, kā jau sarunas sākumā radīt pozitīvu attieksmi, pārzināt telefona etiķeti, prast izzināt klientu, piedāvāt vajadzībai atbilstošākos risinājumus, veikt papildproduktu pārdošanu, kā arī strādāt ar iebildumiem un novērst konfliktus un veicināt lojalitāti.
Darbs ar negatīviem klientiem
Negatīvi klienti ir katra klienta konsultanta ikdiena. Teorija un prakse ir divas atšķirīgas lietas, tāpēc esam veidojuši apmācības, kurās praktizēt un kopīgi meklēt risinājumus reālām klientu apkalpošanas situācijām.
Palīdzēsim apgūt tehnikas situācijām ar negatīviem klientiem. Balss toņa, tembra un intonācijas izmantošana, smaids un mīmika atbilstoši situācijai, kā arī apgūsim stresa vadīšanas prasmes. Iebildumu pārvarēšana un argumentācija. Stresa vadīšana un emocionālā stāvokļa saglabāšana sarunas laikā un pēc tās.
MBTI - Myers-Briggs personības tipu identifikators
Iepazīsti sevi un savu komandu labāk, izproti savu un kolēģu uztveri, spriešanu, intereses un motivācijas, uzvedību un attieksmi. Veido stipru komandu, izmantojot katra cilvēka unikālās prasmes.
MBTI - pasaulē populārākais instruments sevis apzināšanās, personīgās un grupas efektivitātes paaugstināšanai. MBTI instrumenta darbība nodrošina konstruktīvu, elastīgu sistēmu, ko var izmantot visās cilvēku mijiedarbības un personīgās attīstības jomās. MBTI profils atklāj, kā mēs redzam pasauli un mijiedarbojamies ar to, sniedzot ieskatu mūsu un citu motivācijā. Tas nodrošina spēcīgu pamatu personīgajai izaugsmei un attīstībai, kas ir pamatā uzlabotai personiskajai efektivitātei.
Veiksmīga sadarbība Klientu apkalpošanas komandā
Praktiskas apmācības veiksmīgas sadarbības veicināšanai klientu apkalpošanas komandā. Saliedēta un veiksmīgi sadarboties spējīga komanda daudz vienkāršāk un labāk nodrošina teicamu klientu apkalpošanu, ātrāk un efektīvāk sasniedz izvirzītos mērķus.
Aicinām komandas apmācību laikā apzināties komandas mērķi, vērtības, izprast katru komandas locekli, viņa lomu un motivāciju, veidot nosacījumus efektīvai komandas sadarbībai.